Всього:  0.00
Всього:  0.00

Умови доставки та оплати магазину Механіка

Умови доставки та оплати магазину Механіка передбачають як самовивіз з фізичного магазину, так і відправку будь-якою поштовою службою України. При цьому сплатити кошти за товар ви можете безспосередньо в магазині, переказом через перевізника або спалтити за отриманими реквізитами. Детальніше далі за текстом.

Доставка

1) Самовивіз із магазину

Ви можете забрати своє замовлення в нашому магазині за адресою: м. Київ, вулиця Закревського, 61/2. Самовивіз є безкоштовним та не включає послуги виносу з магазину та завантаження великогабаритного товару у транспортний засіб покупця. Самовивіз можливий у робочий час, згідно графіку роботи магазину.

2) Відправка поштовими службами України

Замовлення може бути відправлене перевізником Нова Пошта за реквізитами покупця. Оплата за перевезення здійснюється покупцем за діючими тарифами поштової служби.

Оплата

1) Оплата під час самовивозу з магазину

Ви можете оплатити своє замовлення в нашому магазині за адресою: м. Київ, вулиця Закревського, 61/2. Оплата на місці можлива як готівкою, так і банківською картою через додаток Приват24.

2) Оплата за фактом отримання через Нову Пошту

Замовлення може бути оплачене під час тримання у відділенні Нової Пошти.

3) Оплата за реквізитами

Ви можете оплатити покупку банківською картою або через термінал, отримавши банківські реквізити магазину.

Повернення товару

Обмін/повернення і ремонт товарів придбаних в інтернет-магазині «mechanika.in.ua» здійснюється у випадках і згідно з умовами, регламентованими Законом України «Про захист прав споживачів»:

– Товар не використовувався і зберігся в тому вигляді, в якому Ви його придбали;

– На Товарі присутні всі маркування та заводські пломби;

– Минуло не більше 14 днів з моменту покупки (дати видачі чека).

– Ви зберегли товарний чек.

При дотриманні умов згідно з цим законом клієнт оплачує зворотну доставку за діючими тарифами перевізника.

У разі гарантійного повернення інтернет-магазин mechanika бере на себе зобов’язання покрити вартість витрат клієнта за пересилку товару.

При здійсненні повернення товару за допомогою служби доставки клієнт обов’язково повинен повідомити менеджеру Інтернет-магазину номер зворотньої декларації повернення за тел .: +38 (067) 441 21 21.

При доставці товару клієнту перевізником, клієнт зобов’язаний перевірити товар на службі доставки, в пункті видачі, в присутності кур’єра. У разі недопоставки товару, поставки товару неналежної якості та т.ін. Клієнт зобов’язаний скласти акт недопоставки / поставки товару неналежної якості прямо на місці отримання замовлення.

X