Для фізичних осіб:

Наразі умови доставки магазину Механіка передбачають виключно відправку поштовою службою України. При цьому сплатити кошти за товар ви можете через перевізника або сплатити попередньо, за отриманими реквізитами. Детальніше далі за текстом.

Доставка Оплата
1) Відправка поштовими службами України 1) Попередня оплата за отриманими реквізитами
Всі замовлення відправляються перевізником Нова Пошта за реквізитами покупця. Оплата за перевезення здійснюється покупцем за діючими тарифами поштової служби. Ви можете оплатити покупку будь-яким зручним для вас способом, отримавши від нас реквізити для оплати. Таким чином ви заощаджуєте на комісії перевізника за переказ коштів, у разі оформлення доставки з післяплатою (накладений платіж).
  2) Оплата за фактом отримання через Нову Пошту
  Замовлення може бути оплачене під час тримання у відділенні Нової Пошти (післяплата).

 

Для юридичних осіб:

1) оплата товару можлива на рахунок ФОП 3-тя група, без ПДВ (всі товари, без вийнятку). *Зверніть увагу, що цей вид оплати передбачає збільшення ціни, вказаної на сайті, на +5%.

2) рахунок з ПДВ можливо отримати на обмежений перелік брендів, а саме: YATO, VOREL, STHOR, STANLEY, FLO, Black+Decker, AEG, VIROK, TYTAN, Abicor Binzel, STABILA, Norton Clipper, FALA, EIBENSTOCK, AGP. Ціна на товар при цьому виду оплати залишається незмінною від такої, що вказана на сайті. 

Доставка юридичним особам здійснюється Новою Поштою.


Повернення товару

Обмін/повернення і ремонт товарів придбаних в інтернет-магазині «mechanika.in.ua» здійснюється у випадках і згідно з умовами, регламентованими Законом України «Про захист прав споживачів»:

– Товар не використовувався і зберігся в тому вигляді, в якому Ви його придбали;

– На Товарі присутні всі маркування та заводські пломби;

– Минуло не більше 14 днів з моменту покупки (дати видачі чека).

– Ви зберегли товарний чек.

При дотриманні умов згідно з цим законом клієнт оплачує зворотну доставку за діючими тарифами перевізника.

У разі гарантійного повернення інтернет-магазин mechanika бере на себе зобов’язання покрити вартість витрат клієнта за пересилку товару.

При здійсненні повернення товару за допомогою служби доставки клієнт обов’язково повинен повідомити менеджеру Інтернет-магазину номер зворотньої декларації повернення за тел .: +38 (067) 441 21 21.

При доставці товару клієнту перевізником, клієнт зобов’язаний перевірити товар на службі доставки, в пункті видачі, в присутності кур’єра. У разі недопоставки товару, поставки товару неналежної якості та т.ін. Клієнт зобов’язаний скласти акт недопоставки / поставки товару неналежної якості прямо на місці отримання замовлення.