Стробоскоп для запалювання YATO YT-7310 використовується для перевірки та регулювання кута випередження запалювання у бензинових двигунах. Налаштування кута випередження запалення відповідно до рекомендацій виробника двигуна гарантує досягнення його повної потужності при мінімальній питомій витраті палива.
Пристрій виконаний у вигляді пістолета, виготовленого із пластику. Усередині корпусу встановлена ксенонова лампа з електронною схемою пуску і проста оптична система, що складається з лінзи і рефлектора. Імпульси, що керують роботою лампи, надходять із системи запалювання автомобіля. Стробоскоп живиться від штатного акумулятора автомобіля, для підключення до якого в комплекті передбачені кабелі з крокодилами.
Для правильної роботи двигуна внутрішнього згоряння необхідно, щоб у нього надходила відповідна кількість палива і повітря, а також щоб виникала електрична іскра, що запалює суміш, при досягненні поршнем свого оптимального положення у циліндрі. Виробник двигуна визначає момент запалення, вказуючи кут випередження запалення в градусах по відношенню до верхньої мертвої точки (ВМТ) положення поршня в циліндрі. Він, як правило, на кілька градусів менший від ВМТ. Порівняння градусної шкали на кожусі зчеплення з міткою, нанесеною на маховик муфти у світлі стробоскопа, дозволяє визначити кут випередження запалення в час роботи двигуна.
Спосіб застосування стробоскопу для встановлення запалювання YATO YT-7310
1. Знайти на двигуні шкалу з числами, що визначають кут випередження запалювання, та мітку на маховику, що визначає ВМТ, та очистити їх від пилу та олії. Щоб полегшити спостереження за мітками, їх можна пофарбувати в білий колір крейдою або фарбою.
2. Перевірити у технічній документації рекомендований виробником кут випередження запалення.
3. Запустити двигун приблизно на 15 хвилин, щоб він розігрівся до нормальної робочої температури.
4. Зупинити двигун.
5. Якщо є вакуумна система, її необхідно вимкнути та закрити.
6. Підключити стробоскоп, як показано на малюнку.
7. Запустити двигун.
8. Направити світло стробоскопа на мітки на маховику та кожусі та рахувати кут випередження запалення.
9. Порівняти отримані дані з кутом, рекомендованим виробником. Вимкнути двигун.
Процедура регулювання кута випередження запалювання
- Послабити кріплення трамблера те щоб його можна було переміщати вперед і назад. Не слід повністю викручувати гвинти кріплення і виймати трамблер. Кріплення повинне залишатися настільки міцним, щоб трамблер не змінював свого положення під час роботи двигуна.
- Запустити двигун приблизно на 15 хвилин, щоб він розігрівся до нормальної робочої температури.
- Направити світло стробоскопа на мітки на маховику та кожусі та повільно обертати трамблер вправо та вліво, поки мітка на маховику та лічений на шкалі кут випередження запалення не співпадуть. Вимкнути двигун.
- Закріпити трамблер, підтягнувши ослаблені гвинти і гайки, стежачи за тим, щоб під час підтягування трамблер не змінив своє положення.
- Запустити двигун і знову перевірити кут випередження запалювання
YATO – це продукт, орієнтований на професіоналів. Це характеризується на позиціях, що зайняв виробник на ринку, з точки зору якості і ціни продуктів бренду. Останні характеризуються естетичністю, практичністю та сучасним дизайном, а поява нових пропозицій відбувається завдяки постійному впровадженню нових виробничих ліній. Під торговою YATO продаються в першу чергу інструменти для авто майстерень, дому та саду.
Бренд належить корпорації TOYA, Республіка Польща.